
IKEA FAMILY
Návrh největšího CEE věrnostního programu
Kompletní redesign IKEA Family, největšího věrnostního programu na CZ, SK a HU trzích. Vytvořili jsme také webové pokyny pro veškerou vizuální komunikaci, od karuselu na hlavní stránce webu až po finální vizuální podobu věrnostních karet.
Výzva
Téměř každý Čech zná kartu IKEA Family. Největší výhodou, kterou od ní očekávají, je však sleva na hot dog. Naším úkolem bylo poskytnout uživatelům plnohodnotnou platformu, která jasně prezentuje a umožňuje plně využít širokou škálu služeb, které IKEA v tomto programu nabízí.
Řešení
Naše spolupráce se společností IKEA je dlouhodobá. Během ní jsme prošli fázemi workshopů zaměřených na nápady, které se týkaly směřování celého programu. Podíleli jsme se na
vytvoření struktury a finálního designu.
Koordinovali jsme dodavatelskou strukturu, která slouží k back-endovému provozu projektu, a projekt jsme realizovali prostřednictvím námi definovaných API řešení třetích stran (např. propojení s aplikacemi Adastra, zpracování dat pro produktové seznamy a implementace analytických nástrojů).




Creative Director
Jan Patawa
Web Design
Martin Palička
Account & Project Manager
Lukáš Vacík
Tech Lead
Láďa Janeček
Development
Michal Froněk
Development
Jakub Šanda
Development
Martin Sameš
