Brainz Studios logo
Cover Image

IKEA FAMILY

Návrh největšího CEE věrnostního programu 


Kompletní redesign IKEA Family, největšího věrnostního programu na CZ, SK a HU trzích. Vytvořili jsme také webové pokyny pro veškerou vizuální komunikaci, od karuselu na hlavní stránce webu až po finální vizuální podobu věrnostních karet.

  • web design
  • web development
  • marketing strategy

Výzva

Téměř každý Čech zná kartu IKEA Family. Největší výhodou, kterou od ní očekávají, je však sleva na hot dog. Naším úkolem bylo poskytnout uživatelům plnohodnotnou platformu, která jasně prezentuje a umožňuje plně využít širokou škálu služeb, které IKEA v tomto programu nabízí.

Řešení

Naše spolupráce se společností IKEA je dlouhodobá. Během ní jsme prošli fázemi workshopů zaměřených na nápady, které se týkaly směřování celého programu. Podíleli jsme se na
vytvoření struktury a finálního designu.

Koordinovali jsme dodavatelskou strukturu, která slouží k back-endovému provozu projektu, a projekt jsme realizovali prostřednictvím námi definovaných API řešení třetích stran (např. propojení s aplikacemi Adastra, zpracování dat pro produktové seznamy a implementace analytických nástrojů).

Creative Director

Jan Patawa

Web Design

Martin Palička

Account & Project Manager

Lukáš Vacík

Tech Lead

Láďa Janeček

Development

Michal Froněk

Development

Jakub Šanda

Development

Martin Sameš