
Forbes, Vodafone, Uniqa
Tři tváře budoucnosti: Jak naši interaktivní avataři mění zážitek
Od moderování konference přes zážitek na KVIFF, až po interakci s influencerem.
Interaktivní avataři nejsou hypotetickou možností nebo zbožným přáním kreativců. Jsou reálným nástrojem, který značkám umožňuje řešit konkrétní komunikační cíle a produkční výzvy. Naše technologické know-how, kreativita a zkušenosti jim umožňují žít kdekoli: v mobilní aplikaci, na webové obrazovce nebo jako 3D hologram v Holoboxu.
Místo teorie vám ukážeme tři odlišné projekty, kde naši avataři plnili tři zcela odlišné role.

Výzva
Pro konferenci s názvem "Forbes Next Big Thing" bylo cílem nejen mluvit o budoucnosti, ale rovnou ji ukázat v praxi. Naskytla se k tomu ideální příležitost: šéfredaktor Forbesu, Zlatko Krstanov, měl být v době konání akce v zahraničí. Rozhodli jsme se tuto organizační situaci využít a namísto jeho fyzické účasti jsme ho na pódium přenesli formou interaktivního 3D avatara. A to vše za dva týdny (au!).
Řešení
Sebevědomý a uživatelsky přívětivý web, který propojuje historii šlechtického rodu s jeho moderním působením. Díky sérii Discovery Labů a detailní analýze interních procesů vznikla komplexní prezentace přizpůsobená různým cílovým skupinám – od turistů po obchodní partnery. Web výrazně zefektivnil interní správu i obchodní komunikaci.


Výzva
Vodafone, jako partner MFF Karlovy Vary, se chtěl prezentovat nejen jako technologický lídr, ale také jako značka, která rozumí kultuře. Potřebovali vytvořit unikátní festivalový zážitek, který by lidi bavil a přirozeně propojil svět technologií a filmu.
Řešení
Vytvořili jsme unikátního avatara pro festivalovou zónu. Víme, jak fungují festivaly, a proto jsme přišli s avatarem, který mohl bavit lidi doslova 24/7 po celou dobu akce. Aby kolemjdoucí opravdu zaujal, rozhodli jsme se pro jeho prezentaci v atraktivním holoboxu. Návštěvníci mohli pomocí obřího dotykového displeje sami ovládat avatara, který měl připravenou sadu interakcí – cvičil s nimi jógu, učil je tančit nebo je zval na filmy. Jako bonus jsme navíc přišli se živými streamy influencerů. Přímo ze studia jsme v reálném čase vyráběli jejich 3D hologramy, které jsme přenášeli do Holoboxu na kolonádě, kde živě interagovali s lidmi.



Výzva
Na SP ve vodním slalomu v Troji chtěla Uniqa dopřát návštěvníkům naprosto unikátní zážitek. Cílem bylo posunout běžnou interakci s ambasadorem značky, Janem Prskavcem, na novou úroveň a vytvořit osobní, zapamatovatelný moment. Zásadní bylo vymyslet zážitek tak, aby bavil i ostatní kolemjdoucí, nejen jednoho účastníka.
Řešení
Navrhli jsme několik scénářů uživatelských zážitků, pro které jsme s Janem Prskavcem natočili video. Tento materiál jsme následně postprodukovali tak, aby k němu mohli lidé "vstoupit" a vidět se s ním v Holoboxu tváří v tvář (avatar k avatarovi) v reálném čase. Pro maximalizaci zážitku jsme pro atraktivní Holobox postavili výraznou scénu: obří černou krychli uprostřed zóny, ke které vedl rudý koberec. Návštěvník si tak užil osobní interakci, zatímco okolní diváci sledovali působivé "divadlo" na výrazné scéně.
Protože tyto projekty ukazují, jak řešíme reálné komunikační a byznysové výzvy. Nejde o technologii pro technologii. Jde o výsledek.
Ať už je vaším cílem zážitek na eventu, digitální ambasador značky nebo nový efektivní kolega pro vaši interní agendu – princip je stejný: navrhnout řešení, které funguje a plní vaše cíle.
Máme chuť, tým i know-how jak uvést vaši ideu v život.
Creative Lead
Jakub Smoljak
AI Production
Vít Fekiač
Project management
Martina Thielová
Project management
Zuzana Hofman
HW & SW development
Roman Smolka
PR manager
Jakub Fajnor
Event manager
Jan Basík
