Brainz Studios logo
Cover Image

Supraphon

Zvuky budoucnosti  –  Propojení desítek let české hudební tradice v novém webu.


Supraphon byl dominantním hlasem české hudby už od svého začátku v šedesátých letech. Vydává českou i mezinárodní hudbu a má dominantní roli v české distribuci a autorských právech. Pod jejich křídla spadají legendy české hudby, ale i mezinárodní hvězdy. Vytvořit pro ně web, který bude doslova plný hudby, je něco, co jsme si nemohli nechat ujít!

  • UX a UI
  • web development
  • marketing strategy
  • business strategy
  • creative concept

Výzva

Vytvořit moderní web, který bude zároveň sloužit jako jádro české hudební distribuce. Něco, co bude domovem jak pro fanoušky starých pecek, tak posluchačů, kteří mají prst na tepu doby. Zároveň také všem nabídne možnost prozkoumat komplexní knihovnu Supraphonu.

Řešení

Abychom toho dosáhli, zaměřili jsme se na vytvoření uživatelsky přívětivého webu, který návštěvníkům nejen umožňuje snadné procházení a streamování ukázek hudby, ale také nabízí výrazně vylepšené vyhledávání ve srovnání se starým webem. Díky pokročilým filtrům, intuitivní navigaci a hladké integraci přehrávání hudby nová platforma zajišťuje, že uživatelé mohou rychle najít to, co hledají, ať už se jedná o klasickou skladbu nebo nejnovější vydání, na počítači nebo kompaktní mobilní obrazovce.

Jak trefit správné tóny v navigaci

Intuitivnější a příjemnější uživatelské prostředí

Jednou z klíčových inovací nového webu Supraphonu je výrazně vylepšená user experience, která zajišťuje snadnou navigaci, aniž by návštěvníka zahlcovala. Nabídka je rozdělena do tří jednoduchých kategorií:
Jsem umělec, Chci poslouchat a Chci hudbu. Tato přehledná struktura pomáhá uživatelům snadno najít to, co hledají.

Sekce Jsem umělec nabízí služby pro umělce, seznam umělců zastupovaných Supraphonem a odkaz na Prodejhudbu.cz pro digitální distribuci.

Sekce Chci poslouchat poskytuje speciální stránku umělce s biografií, novinkami a alby, stejně jako sekci pro mluvené slovo s vypravěči a odkazem na stránku podcastů Supraphonu.

Sekce Chci hudbu nabízí možnosti rezervace, licencování a influencer marketingu.

Rychlý, plynulý a v dokonalé harmonii

Mobilní responzivita

Nová webová stránka disponuje výrazně vylepšeným vyhledávacím systémem, který uživatelům umožňuje rychle najít přesně to, co hledají. Díky pokročilým filtrům, prediktivnímu textu a vylepšeným kategoriím je procházení rozsáhlé hudební knihovny Supraphonu snadnější než kdy dříve. Každá karta titulu navíc obsahuje personalizovaná doporučení spojená s konkrétním albem nebo skladbou, což objevování nových skladeb ještě více zpříjemňuje. Najdete zde také přímé odkazy na nákup alb nebo jednotlivých skladeb s krátkými ukázkami.

Snadnější přístup k obsahu by měl vést k výraznému nárůstu streamování a prodejů.

Výsledek

Díky modernějšímu vizuálnímu pojetí mohou fanoušci nyní snadno prozkoumávat rozsáhlý katalog Supraphonu a poslouchat ukázky skladeb přímo na stránkách alb. Snadnější přístup k obsahu by měl vést k výraznému nárůstu streamování a prodeje, zatímco zefektivněná správa obsahu a integrace s digitálními platformami by měly zajistit lepší distribuci hudby a větší dosah k fanouškům. Díky plně responzivnímu designu vše funguje stejně hladce na mobilních zařízeních jako na počítačích. Supraphon je nyní dokonale v souladu s digitálním věkem a připraven čelit čemukoli, co přinese budoucnost. View it at

Creative Lead

Štěpán kleník

Strategic Lead

Jakub Smoljak

UI Design Lead

Marc Sanderson

UX Lead

Marek Dvořák

Account Director

Martina Trnka Vankova

Senior Project Manager

Jaroslava Haľková

Development Lead

Vít Husák

Front-End Development

Jakub Šanda