
FLÆ Robotics
Jak jsme stavěli robota aneb příběh projektu BE-A
Hoteliéry trápí problém - nedostatek schopných lidí. Firma FLÆ Robotics nás oslovila s tím, že má řešení. Jejich vize byla nekonvenční, jedinečná a správně disruptivní. Stačilo jediné - od základů změnit hoteliérství.
První výzva
Od základů vytvořit AI recepční, která bude mít osobnost, bude 24 hodin připravena pomoci hostům a bude moct mít za pár let fyzické tělo. A vytvořit jí také platformu, která bude správně reprezentovat.
Řešení
Vytvořili jsme 3D model, který jsme rozhýbali pomocí aktuálně nejinovativnějších postupů. Dali jsme jí jméno BE-A, osobnost a styl. Vytvořili jsme jí moderní web a aktivní sociální sítě.

Nechápejte nás špatně, od začátku jsme koncepčně věděli, kdo BE-A bude a taky, že...
Je to dokonalá humanoidní recepční.
Je postavena na pokročilé AI, takže zvládne komunikovat s hosty v několika jazycích.
Neřeší noční hodiny, svátky a vždy pomůže vytíženým lidským kolegům.
Jak ale bude vypadat?
Měsíce jsme testovali různé formy vizuálu, včetně oblečení. V ten moment jsme už věděli, že BE-A bude mít podobu ženy. Rozhodli jsme se také pro robotické končetiny v kontrastu s oblečením, které je jasně lidské, má přívětivé barvy a tvary, je trochu futuristické, ale zároveň konzervativní a má doplňovat dojem starostlivosti a přívětivosti, důležité charakteristiky BE-E vlastní.
Následně jsme její 3D model rozhýbat za pomoci Unreal Enginu. Čímž vznikl náš první Metahuman. Tenkrát jsme správně predikovali, že koncept Metahuman je budoucnost virtuální identity. Už teď máme ve vývoji rok náskok, dokážeme rozhýbat virtuálního maskota, nebo zařídit, aby váš CEO mohl virtuálně vystoupit kdekoliv na světě. A to jsme díky projektu BE-A zároveň přičichli k perfektnímu způsobu prezentace virtuálních avatarů.
Následoval svěží a moderní web, kde se dozvíte kdo BE-U vytvořil (o tom více za chvíli), kde ji najdete, kolik stojí a jaké jsou její plány do budoucna.



Druhá výzva
Pomoct vytvořit značku, která bude dostatečně reprezentativní, aby ručila za BE-U jako produkt.
Řešení
Pro značku FLÆ Robotics jsme vytvořili jméno, web a kompletní grafické zpracování. Včetně profilů zakladatelů a vizitek.
Minimalistická budoucnost
U webu jsme dostali velkou volnost od klienta a díky tomu jsme mohli si tu mohli dovolit futuristický, trochu „sci-fi“ feeling a minimalistické rozhraní.

FLÆ Robotics následně mohla s profesionálními firemními kartami a bannery navštívit třeba konferenci AI Hotspot, kde byla BE-A představena.


BE-A
Primární cílovou skupinou BE-A jsou hoteliéři. Bylo důležité, aby message slyšeli jasně a zřetelně.
Na AI Hotspotu se BE-A osobně představila a svým vystoupením podtrhla silnou značku klienta. A rovnou tam taky měla svůj první veřejný rozhovor pro Český rozhlas. Skvělé články díky naší aktivitě napsaly třeba magazín Wired nebo deník Právo, reportáže se objevily třeba na CNN Prima News.
Vytvořili jsme také video, v němž se rozehrává situace, kterou moc dobře znají. Pozvali jsme androidku na pohovor. Ne skutečný, ale vysněný.
Vytvořili jsme také video, v němž se rozehrává situace, kterou moc dobře znají. Pozvali jsme androidku na pohovor. Ne skutečný, ale vysněný.
Výsledek
BE-A je projekt, se kterým neklepou klienti na dveře každý den. A jsme na to, co se nám povedlo, vážně hrdí. Udávání trendů? My jsme se na ně připravovali rok předtím, než se trendy staly. K tomu jsme vytvořili základy pro silnou komunikaci celého projektu a dva diametrálně odlišné a přesto sebevědomé weby. BE-A má díky práci našeho týmu osobnost, jedinečný design a už na jejím úplném startu je zřejmé, že jde o produkt budoucnosti.
Project Lead
Martina Trnka Vaňková
Creative Lead
Jakub Smoljak
Creative Concept
Barbora Kalousková
Content Creation & AI
Vít Fekiač
Brand & Web
Lukáš Bartoň
PR Strategy
Jakub Fajnor
Project Manager
Zuzana Hofman
Web Development
Jakub Šanda

