Brainz Studios logo
Cover Image

FLÆ Robotics

Jak jsme stavěli robota aneb příběh projektu BE-A


Hoteliéry trápí problém - nedostatek schopných lidí. Firma FLÆ Robotics nás oslovila s tím, že má řešení. Jejich vize byla nekonvenční, jedinečná a správně disruptivní. Stačilo jediné - od základů změnit hoteliérství. 

  • UX a UI
  • branding
  • web development
  • marketing strategy
  • business strategy
  • creative concept
  • marketing campaign
  • graphic design
  • AI / artificial intelligence
  • copywriting
  • no-code development

První výzva


Od základů vytvořit kompletní podobu AI recepční, která bude mít osobnost, bude 24 hodin připravena pomoci hostům a bude moct mít za pár let robotické tělo. A vytvořit jí také online platformu, která bude správně reprezentovat.

Řešení

Vytvořili jsme 3D model dokonalé recepční, který jsme rozhýbali pomocí aktuálně nejinovativnějších postupů. Pomohli jsme jí vybrat jméno BE-A a vtisknout osobnost a styl. Vytvořili jsme pro produkt moderní web a aktivně rozběhli její sociální sítě.

Wall-E nebo Terminátor?

Nechápejte nás špatně, od začátku jsme koncepčně věděli, kdo BE-A bude a taky, že...

Je to dokonalá humanoidní recepční.

Je postavena na pokročilé AI, takže zvládne komunikovat s hosty v několika jazycích.

Neřeší noční hodiny, svátky a vždy pomůže vytíženým lidským kolegům.

Jak ale bude vypadat?

Měsíce jsme testovali různé formy vizuálu, včetně oblečení. Věděli jsme, že BE-A bude žena. A že musíme přiznat, že je robotka, abychom se vyhnuli "uncanny valley" efektu. Rozhodli jsme se tak pro robotické končetiny v kontrastu s oblečením, které je jasně lidské, má přívětivé barvy a tvary, je trochu futuristické, ale zároveň konzervativní a má doplňovat dojem starostlivosti a přívětivosti, důležité charakteristiky BE-E vlastní.

Následně jsme její 3D model rozhýbat za pomoci Unreal Enginu a modelu Metahuman. Tenkrát jsme správně predikovali, že koncept Metahuman je budoucnost virtuální identity. Už teď máme ve vývoji rok náskok, dokážeme rozhýbat jakéhokoliv virtuálního maskota, nebo zařídit, aby váš CEO mohl virtuálně vystoupit kdekoliv na světě. A to jsme díky projektu BE-A zároveň přičichli k perfektnímu způsobu prezentace virtuálních avatarů.

WORLD WIDE BE-A

Následoval svěží a moderní web, kde se dozvíte, kdo BE-U vytvořil (o tom více za chvíli), kde ji najdete, kolik stojí a jaké jsou její plány do budoucna.

Roborodiče -FLÆ Robotics

Druhá výzva

Pomoct vytvořit značku, která bude dostatečně reprezentativní, aby ručila za BE-U jako produkt.

Řešení

Pro značku FLÆ Robotics jsme vytvořili brand, web a kompletní grafické assety a marketingové podklady. Včetně fotografií, profilů a vizitek zakladatelů a hlavních tváří týmu.

Minimalistická budoucnost

U webu jsme dostali velkou volnost od klienta a díky tomu jsme mohli si tu mohli dovolit futuristický, trochu „sci-fi“ feeling a minimalistické rozhraní.

Tým FLÆ Robotics tak byl následně připraven s profesionálními firemními kartami a dalšími materiály začít prezentovat dokonalou recepční na konferencích a veletrzích. Odstartovala to konference AI Hotspot, kde byla BE-A slavnostně představena odbornému světu. Opět za našeho výrazného přispění. Podíleli jsme se na přípravě, dramaturgii a "odbavení" prezentace nového produktu pro hoteliéry.

Vztahy s veřejností

BE-A

Primární cílovou skupinou BE-A jsou hoteliéři. Bylo důležité, aby message slyšeli jasně a zřetelně.

Na AI Hotspotu se BE-A osobně představila a svým vystoupením podtrhla silnou značku klienta. A rovnou tam taky měla svůj první veřejný rozhovor pro Český rozhlas. Skvělé články díky naší aktivitě napsaly třeba magazín Wired nebo deník Právo, reportáže se objevily třeba na CNN Prima News.

Vytvořili jsme také video, v němž se rozehrává situace, kterou moc dobře znají. Pozvali jsme androidku na pohovor. Ne skutečný, ale vysněný.

Vytvořili jsme také video, v němž se rozehrává situace, kterou moc dobře znají. Pozvali jsme androidku na pohovor. Ne skutečný, ale vysněný.

Výsledek

BE-A je projekt, se kterým neklepou klienti na dveře každý den. A jsme na to, co se nám povedlo, vážně hrdí. Udávání trendů? My jsme je o rok předběhli. K tomu jsme vytvořili základy pro silnou komunikaci celého projektu a dva diametrálně odlišné a přesto sebevědomé weby. BE-A má díky práci našeho týmu osobnost, jedinečný design a už na jejím úplném startu je zřejmé, že jde o produkt budoucnosti.

Project Lead

Martina Trnka Vaňková

Creative Lead

Jakub Smoljak

Creative Concept

Barbora Kalousková

Content Creation & AI

Vít Fekiač

Brand & Web

Lukáš Bartoň

PR Strategy

Jakub Fajnor

Project Manager

Zuzana Hofman

Web Development

Jakub Šanda

Zkoukněte to na

www.flaerobotics.ai