
Tata Bojs
První interaktivní online koncert Tata Bojs OnLive
Tradiční jarní benefiční koncert kapely Tata Bojs byl kvůli koronavirové krizi zrušen. Proto jsme přišli s jedinečným konceptem nazvaným OnLive, který nabídl živé vysílání spolu s interaktivními prvky a divákům zprostředkoval iluzi skutečného koncertu.
Výzva
Poskytnout fanouškům dokonalý zážitek z opravdového koncertu prostřednictvím online přenosu, kde mohou tleskat, pískat, volat názvy svých oblíbených písní a s trochou štěstí je kapela zahraje. Cílem bylo dát kapele příležitost komunikovat se svými fanoušky a sdílet energii, která je pro živé koncerty tak typická.
Řešení
Během pouhých tří týdnů se nám podařilo navrhnout řešení, které chytře kombinovalo imerzivní technologie s herními principy. Zaměřili jsme se na vysokou kvalitu obrazu a zvuku, a proto jsme použili nadstandardní vysoké rozlišení.




Využili jsme také často opomíjenou funkci přepínání kamer a streamovali jsme ze 4 různé pohledy – hlavní pohled, který jsme nazvali režisérským sestřihem, a další tři vybrané statické pohledy v divadle, které si diváci mohli střídat podle svého přání. Pro vysílání jsme také vytvořili interní řešení v cloudové databázi Google.



Forum Karlín

více než kapacita Divadla Celetná

osob připojených naráz
Výsledek?
Tento počet zcela překonal skromnou kapacitu Divadla v Celetné, kde se původně měl živý koncert konat. Navíc: lidé měli možnost během vysílání zakoupit online vstupenky a celková částka 150 000 Kč byla převedena do nadačního fondu Šestý smysl.
Creative Concept
Petr Hanousek
Creative Concept
Robin Pultera
Creative Concept
Jan Patawa
Project Manager
Julie Šislerová
Project Manager
Kryštof Novák
Development
Ladislav Janeček
Development
Jakub Šanda
Art Director
Filip Černý
Photo & Video
Jan Čermák
PR & Marketing
Tereza Škarková
Copywriters
Kateřina Hanáčková

